Frågor om din order?
ÅNGERRÄTT
Du har alltid 14 dagar ångerrätt från och med att du mottagit varan. Om du väljer att göra en retur står du som kund för returkostnaden.
RETUR
För att göra en retur, kontakta först L’Acuila på info@lacuila.se så hjälper vi dig därifrån. Vi tillhandahåller ingen returfraktsedel utan vi rekommenderar att du använder PostNords tjänst ’’Skicka Direkt’’ för att returnera produkten https://portal.postnord.com/skickadirekt/_ga=2.20947579.2100471577.1669193621-960168910.1667910133
Märk returen genom att skriva en lapp med L'Acuila, ditt namn och ordernummer och lägg ner i paketet.
Produkterna måste vara oanvända och oöppnade för att en retur ska gälla. Packa produkterna så de skyddas under transporten. Om produkten är förstörd eller använd gäller inte rätten till återbetalning.
ÅTERBETALNING AV RETUR
Vid godkänd retur återbetalar vi summan för returen. Du får ett mail som bekräftar återköpet och kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 14 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse från oss. Återbetalningen görs alltid till samma betalkort som användes vid köpet.
Om du glömde eller inte hann hämta ut ditt paket kommer den gå i retur till oss. För alla paket som inte hämtas ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig en kostnad på 49 kr för returkostnad och administration.
När vi mottagit din retur kommer vi återbetala dig summan för ordern minus en avgift på 49 kr.
Du får ett bekräftelsemail när vi återbetalar din order. Du kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 14 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse från oss. Återbetalningen görs alltid till samma betalkort som användes vid köpet.
Har det gått mer än 2 veckor sedan ditt paket gick i retur
från utlämningsstället ber vi dig vänligen kontakta oss på info@lacuila.se
Om du vill ha din order lägger du en ny order som vanligt.
Om du inte fått en avisering inom 5 dagar från det att du beställt/fått mail om att varan/varorna blivit skickade ber vi dig kontakta vår kundtjänst på info@lacuila.com med ditt namn och ordernummer så hjälper vi dig därifrån.
Du kan alltid kolla i Budbee appen eller PostNords app, om du har det, och kolla om du ser ditt paket där.
kontakta oss